8 Δεκ 2007

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ 2

KAΛΗΜΕΡΑ κ. ΣΠΙΤΑΛΑ ΕΙΜΑΙ Ο Π. Γ. ΕΛΕΙΠΑ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΟ Εmail ΣΑΣ. ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ KEIΜΕΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΕΙ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΟΥ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΩ

ΜΑΚΡΥ ΑΓΩΝΑ .

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ. ΕΞΕΤΑΣΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ , ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΒΡΕΘΩ ΜΕ ΑΓΩΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΙΟ

ΑΣΧΗΜΑ ΜΠΛΕΓΜΕΝΟΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΤΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ.

ΣΕΙΡΑ ΣΤΗΜΕΝΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ:

Παρασκευή 24 / 9 / 2004 φεύγω από το σπίτι που κατοικούσαμε, όπου και της ανήκει χωρίς να ζητήσω μέχρι σήμερα κανένα αντικείμενο από τα υπάρχοντα του σπιτιού στέλνοντας η δικηγόρος μου εξώδικο με τους λόγους για τους οποίους έφυγα, το δε έγγραφο το συνέταξα στις 23/9/2004 για να φύγω 24/9/2004.

Την Δευτέρα 27 / 9 / 2004 λαμβάνω αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που έχει συσταθεί στις 20 / 9/ 2004 με ειδοποίηση για δικαστήριο στις 7 / 12 / 2004 που εκτός από την διατροφή που απαιτεί, ζητάει να μετοικήσω άμεσα . Το δικαστήριο αυτό αποφάσισε ότι πρέπει να πληρώνω 1.100,00€ κάθε μήνα 500,00€ για τα δύο παιδιά μου και 650,00€ για την σύζυγο μου.

Ο δικαστής Λ…. στην απόφαση μιλάει για εγκατάλειψη συζυγικής κατοικίας και ενώ του δίνω βεβαίωση μηνιαίων αποδοχών από τον Ο.Τ.Ε. που εργάζομαι με 1.400,00€ περίπου λέει ότι 2.400,00 € από την εργασία μου και 700,00€ από εξωτερικές εργασίες , από πού όμως ,από ποια εργασία δεν δουλεύω καμιά άλλη δουλειά! Ζήτησα με την δικηγόρο μου να μου δώσουν αναβολή εκτέλεσης της απόφασης έως την τακτική αλλά και ο δικαστής υπηρεσίας απάντησε αρνητικά.

Αναγκάστηκα να πάρω από την Αγροτική Τράπεζα δάνειο 9.000,00€ και κατάφερα επί ένα χρόνο να βάζω λίγα από τον μισθό μου και λίγα από το δάνειο.

Σκέφτηκα έτσι ότι μάλλον το Τακτικό Δικαστήριο θα έλυνε τα προβλήματα των Ασφαλιστικών μέτρων. Το βράδυ της 6 / 12 / 2004 στις 21:05 με κάλεσε κάποιος στο τηλέφωνο του σπιτιού μου και μου είπε αν δώσεις 3.000,00€ αύριο θα τύχεις καλής μεταχείρισης, το πήρα για πλάκα και έκλεισα το τηλέφωνο μου.

Άλλαξα δικηγόρο νομίζοντας ότι για την αποτυχία έφταιγε εκείνη που ομολογώ ότι ήταν λάθος μου και το κατάλαβα αργά .

Την Δευτέρα 26 / 9 / 2005 πάμε στην τακτική δίκη με δικηγόρο τον κ. Γ. Ά. και με βεβαίωση μηνιαίων αποδοχών από τον Ο.Τ.Ε.

1.129,00€ αφού δεν μου έβαζαν πια υπερωρίες στην υπηρεσία μας ,ακόμα τρεις ένορκες βεβαιώσεις στο Ειρηνοδικείο που λένε ότι δεν δουλεύω καμία δεύτερη δουλειά παρότι η σύζυγος μου υποστηρίζει το αντίθετο.

Θα μπορούσα και εγώ να ισχυρίζομαι ότι κάνει πεζοδρόμιο στην Συγγρού , θα γινόμουν πιστευτός Δικαστής είναι η Δ. Ζ. και αποφασίζει , πάρα πολύ σύντομα σε 20 μέρες παρακαλώ, ότι εγώ έχω μισθό 1.900,00€ και πλέον και 500,00€ από εξωτερικές εργασίες , από πού Δεν αναγνωρίζει τίποτα ,ούτε την βεβαίωση μηνιαίων αποδοχών του Ο.Τ.Ε. ούτε τους μάρτυρες με τις ένορκες βεβαιώσεις αλλά ούτε και τον μάρτυρα μου και συνάδελφο που βεβαίωσε την μοναδική μου εργασία ούτε τα δικά μου έξοδα παρά μόνο την φορολογική μου δήλωση Οικ. Έτους 2005 που λέει 31.000,00€ που είχα δηλώσει λόγω Ολυμπιακών Έργων που δούλευα το 2004 και το 2003-27.000,00€ με έκτακτες αμοιβές και πριμ, γιατί η υπηρεσία μας στον Ο.Τ.Ε. ασχολήθηκε με την υποδομή στα δίκτυα υπολογιστών και τηλεφώνων οι αποδοχές αυτές δεν σημαίνει ότι συνεχίστηκαν και μετά από τον Αύγουστο 2004, απόδειξη η βεβαίωση μηνιαίων αποδοχών του Σεπτεμβρίου 2004 που είναι 1.380,00€.

Ένα ευτράπελο ακόμα είναι ότι τα κοριτσάκια μου ενώ τα είχα γράψει έως τον Αύγουστο 2005 στο Κολυμβητήριο του Δήμου Ηλιούπολης και τα πήγαινα εγώ και στο μπαλέτο τους καθημερινά ( άρα που χρόνος για δεύτερη εργασία ) από τον Σεπτέμβριο αποφάσισε μόνη της , την μικρή μου κόρη να την στέλνει στο μπαλέτο τρεις φορές την εβδομάδα και την μεγάλη στο .ΚΑΡΑΤΕ (αν έχεις το θεό σου) και όχι στο Κολυμβητήριο.

Έτσι ο Δήμος Ηλιούπολης μου έδωσε βεβαίωση πως δεν είναι γραμμένα σε κανένα πρόγραμμα του Κολυμβητηρίου ,φυσικά το αγνόησε και αυτό , μου λέει λοιπόν στην απόφαση της ότι τα παιδιά πάνε στο Κολυμβητήριο, δηλαδή θέλει να μας τρελάνει .

Η επόμενη κίνηση μου ήταν να μην πληρώσω την διατροφή των 950,00 € γιατί απλά δεν είχα ,ειλικρινά το ποσόν αυτό. Κατέθεσα 300,00 € για τον μήνα Δεκέμβριο τότε αποφάσισε για τα άλλα 650,00 € ενώ της δίνει το δικαίωμα ο νόμος να κάνει μερική κατάσχεση του μισθού μου (έως και το 1/3) δεν το έκανε γιατί έτσι θα έδειχνε πραγματικά τι αποδοχές έχω, κάτι που δεν συμφέρει την πλευρά της, έτσι απλά θεώρησε πιο αξιοπρεπή να μου βγάλει την ψηλή κυριότητα από το σπίτι της μητέρας μου στον πλειστηριασμό!

Στις 23 / 12 /2005 με κάλεσε ο Δικαστής υπηρεσίας να μου δώσει προφορική εντολή να παραδώσω την χρήση του ενός αυτοκινήτου μου μάρκας TOYOTA COROLLA στην πρώην σύζυγό μου. Στο Δικαστή είπα ότι δεν με ενδιαφέρει τι θα αποφασίσει αλλά το αυτοκίνητό μου δεν θα το δώσω και προτιμώ να το τρακάρω (όπως και έγινε κατά μαγικό τρόπο!) παρά να το παραχωρήσω αφού εγώ το έχω αγοράσει με τον ιδρώτα μου ενώ εκείνη δεν έχει συμβάλει με κανένα ποσό στην ζωή της αφού είναι επαγγελματίας τεμπέλης . Ορίστηκε δικάσιμος 23 / 1 /

2006 και ξανά πάλι στο Δικαστήριο, η άλλη πλευρά περίμενε τα κλειδιά εγώ παρέδωσα τις φωτογραφίες του τρακαρισμένου TOYOTA και τώρα που γράφω περιμένω τη απόφαση ενός ακόμα στημένου Δικαστηρίου..

Ο πλειστηριασμός θα γινόταν στις 8 / 2 / 2006 και έτσι σύμφωνα με το άρθρο 1000 (μου το είπε ο δικηγόρος μου) δικαιούμαι αναβολή αφού έχω καταβάλει το &frac14 του ποσού που χρωστάω, αιτούμαι αναβολή για ένα εξάμηνο στο Δικαστήριο ασφαλιστικών μέτρων στις 2 / 2 / 2006 νομίζοντας σύμφωνα με τον δικηγόρο μου αυτό το Δικαστήριο δεν θα ήταν στημένο. Μάταια και αυτό στημένο αφού η Δικαστίνα αποφάσισε να μην μου δώσει αναβολή ενώ όλος ο κόσμος δικαιούται ακόμα και πολλαπλών αναβολών . Έτσι μπήκα και εγώ σε μία διαδικασία αφού δεν είχα χρήματα και αναγκάστηκα να πάω σε τοκογλύφο να δανειστώ για να πληρώσω τα 1.057,00€ που έγιναν με το κύκλωμα των Δικαστικών επιμελητών και συμβολαιογράφων 2.103,33€, φυσικά έδωσα 650,00€ για τον Ιανουάριο και άλλα τόσα για τον Φεβρουάριο εφόσον είχα προπληρώσει 300,00€ για κάθε μήνα ,έτσι δεν χρωστάω τίποτα τώρα που γράφω. Αναγκάστηκα τελικά να πληρώσω 950,00€ διατροφή με μισθό 1.200,00€, με νοίκι 207,00€ ,αποπληρωμή δανείου αυτοκινήτου 173,00€ , αποπληρωμή δανείου 200,00€ για 9.000,00€ που πήρα από την

Αγροτική Τράπεζα το Μάρτιο 2005 για να πληρώνω την

τεράστια διατροφή 1.100,00€ που έβγαλαν τα ασφαλιστικά μέτρα ο Δικαστής Λ….. και φυσικά με χρέος 2.000,00€ σε τοκογλύφους και έξοδα διαβίωσης που οι Δικαστές αδιαφορούν παντελώς .

Μετά από όλα αυτά έχω να περιμένω ακόμα ένα αποτέλεσμα στημένης δίκης για την χρήση του αυτοκινήτου μου που και αυτό χαμένο θα είναι αφού ήδη έχουν αρχίσει οι ερωτήσεις από τον Δικηγόρο της για το που είναι το αυτοκίνητο μου. Εδώ είναι η τελευταία αντίσταση που ελπίζω να μου βγει σε καλό στο Δικαστήριο που θα μου κάνουν εφόσον δεν είμαι διατεθειμένος να το δώσω.

Τα δύο αυτοκίνητα είναι στο όνομα μου το ένα το είχα πριν το γάμο μου από το έτος 1981 και το αντικαθιστούσα τα χρόνια ΄90 & ΄98 ενώ το άλλο το αγόρασα μερικούς μήνες πριν χωρίσω τον Ιανουάριο του

2004 με δόσεις άρα ανήκει στην ALPHA Τράπεζα που

έκδωσε το δάνειο .

....και η ζωή συνεχίζεται

Π. Γ.

ΑΓΩΝΑΣ





Δεν υπάρχουν σχόλια: