27 Δεκ 2013

Ο Ιμπραίμοβιτς επιτέθηκε στις γυναίκες

Απίστευτος Ιμπραΐμοβιτς για ακόμα μια φορά… Ο Σουηδός άσος της Παρί Σεν Ζερμέν, που βγήκε ο καλύτερος και πιο αγαπημένος αθλητής στην χώρα του από την εφημερίδα «Aftonbladet» τα…έχωσε στις γυναίκες που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο στη χώρα του!
Συγκεκριμένα, στην ετήσια εκδήλωση της σουηδικής ομοσπονδίας ποδοσφαίρου, τιμήθηκε ο Άντερς Σβένσον επειδή έκανε ρεκόρ συμμετοχών στην εθνική ομάδα και ο πρώην διεθνής άσος πήρε ως δώρο ένα αυτοκίνητο «Volvo». Μόνο που η ομοσπονδία κατηγορήθηκε σφοδρά γιατί δεν έκανε το ίδιο, όταν πέτυχε ρεκόρ συμμετοχών η αρχηγός της εθνικής γυναικών, Τερέζε Σιόγκρεν. Βλέπετε, στη Σουηδία το ποδόσφαιρο γυναικών είναι δημοφιλές και η εθνική ομάδα της χώρας έχει επιτυχίες…
Θέση πήρε και ο… καυστικός «Ίμπρα», που είπε: «Όταν βρίσκομαι στην Ευρώπη με συγκρίνουν με τον Μέσι και τον Ρονάλντο . Όταν γυρίζω σπίτι μου στην Σουηδία με συγκρίνουν με… γυναίκες, που παίζουν ποδόσφαιρο. Πρέπει να ντρέπομαι, που είμαι Σουηδός ποδοσφαιριστής»!
Το σχετικό γεγονός το έκανε πρώτο θέμα η «Expressen» ανήμερα των Χριστουγέννων. Με τον διεθνή άσο να αναφέρει ακόμα στην συγκεκριμένη εφημερίδα: «Με όλο τον σεβασμό για ό,τι οι κυρίες έχουν καταφέρει και όντως το έχουν κάνει φανταστικά καλά, δεν γίνεται να συγκρίνεται το ποδόσφαιρο των ανδρών με το ποδόσφαιρο των γυναικών. Κάντε μου την χάρη, δε είναι αστείο»!
«Οι παίκτες της εθνικής ανδρών αξίζουν μεγαλύτερη αναγνώριση από την αντίστοιχη ομάδα των γυναικών. Πρέπει να σταματήσει αυτό το μαστίγωμα», ανέφερε ακόμα και συμπλήρωσε: «Μου ζητήθηκε το περασμένο καλοκαίρι (από τα σουηδικά μέσα μαζικής ενημέρωσης), να απαντήσω αν είμαι εγώ καλύτερος παίκτης της Σουηδίας ή η Λότα Σκέλιν. Κάποιος αστειεύεται μαζί μου, έτσι δεν είναι; Όταν έχω καταρρίψει όλα αυτά τα ρεκόρ, με τα γκολ, με τις επιτυχίες στην εθνική ομάδα, με ποιον θα τα συγκρίνω; Να τα συγκρίνουμε με τα άλλα ρεκόρ ή με τις κυρίες;»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: