9 Ιαν 2009

Βοηθήστε Να Βρω Την Κόρη Μου


roumania2.JPGroumania3.JPGroumania.jpg



Aγαπητοί Κύριοι, 

Ονομάζομαι Απόστολος Σαλβάρας και παρακάτω σας περιγράφω την περιπέτεια την δικιά μου και της 6χρονης κόρης μου Μαρίας. 
Με δυο λόγια η Μαρία έχει απαχθεί από την πρώην σύζυγό μου και αυτήν την στιγμή βρίσκεται στην Ρουμανία. Έχω την επιμέλεια του παιδιού με δικαστικές αποφάσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ρουμανία της έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για αρπαγή ανηλίκου τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ρουμανία, ενώ έχει εκδοθεί εναντίον της και διεθνές σήμα Ιντερπόλ.  Παρόλο αυτά η Ρουμάνικη αστυνομία την καλύπτει (σας περιγράφω παρακάτω) ενώ το Ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών παρ' όλες τις εκκλήσεις μου δεν ασχολείται. 

Παρακαλώ δημοσιοποιείστε το θέμα ώστε να μπορέσουμε να ασκήσουμε πίεση τόσο στις Ελληνικές όσο και στις Ρουμανικές αρχές. 

Έχει γίνει και ερώτηση στην βουλή σχετικά με το τι προτίθεται να κάνει το Υπουργείο Εξωτερικών, ενώ έχουν γίνει και δημοσιεύματα στον Ελληνικό ημερήσιο τύπο. 

Έχω δημιουργήσει και στο Facebook ένα group, με όνομα LOOKING FOR MARIA!! MISSING CHILD, το οποίο έχει φτάσει τα 3.000 μέλη.

 


Σας ευχαριστώ προκαταβολικά

Στις 11 Μαρτίου 2008 η πρώην γυναίκα μου GENOVEVA SALVARAS το γένος LEAHU εξαφανίστηκε μαζί με την ανήλικη κόρη μας Μαρία, από την Αθήνα. Το ίδιο βράδυ και αφού δεν μπόρεσα να τους εντοπίσω πουθενά δήλωσα την εξαφάνιση και στις 01:00 τα ξημερώματα ανοίχθηκε το διαμέρισμα της παρουσία εισαγγελέα και βρέθηκε κενό. Μετά από ενάμιση μήνα προς το τέλος Απριλίου τους εντόπισα στο χωριό των γονιών της στην Ρουμανία. Όλο αυτό το διάστημα δεν υπήρξε καμία επικοινωνία εκ μέρους της και ζούσα μέσα στην αγωνιά για το τι συνέβη. Βάση δικαστικών αποφάσεων που μου έδιναν την επιμέλεια και καθόριζαν σαν τόπο διαμονής του παιδιού την Αθήνα η Εισαγγελία της άσκησε ποινική δίωξη για αρπαγή ανήλικου κάτω των 14 ετων.

Τέλη Απριλίου ανέβηκα στην Ρουμανία προσπαθώντας να έρθω σε επικοινωνία μαζί της και να δω το παιδί. Αρνήθηκε και εξαφανίστηκε και πάλι. Μετά από 1 μήνα ανακάλυψα ότι είχε καταφύγει σε μοναστήρι μαζί με το παιδί και στο οποίο παρέμεινε για 3 μήνες. Παράλληλα ξεκίνησε και δικαστικός αγώνας στην Ρουμανία για να αναγνωριστεί και να κηρυχθεί εκτελέσιμη στην Ρουμανία η απόφαση των Ελληνικών δικαστηρίων για την επιμέλεια. Ο αγώνας αυτός ολοκληρώθηκε στις 3/11/08 όταν με οριστική και αμετάκλητη απόφαση του εφετείου Ιασίου αναγνωρίστηκε και κηρύχθηκε εκτελέσιμη στην Ρουμανία η επιμέλεια μου και η επιστροφή της Μαρίας στην Ελλάδα. Δυο ημέρες πριν την έκδοση της απόφασης η πρώην γυναίκα μου πήρε την Μαρία και εξαφανίστηκε και πάλι. Αυτήν την στιγμή της έχει ασκηθεί και από την Εισαγγελία Ιασίου ποινική δίωξη για απαγωγή ανήλικου. Παράλληλα έχει εκδοθεί διεθνές ένταλμα INTERPOL. Παρ' όλα αυτά όμως η Ρουμανική αστυνομία όχι μόνο δεν την αναζητεί για να εφαρμοστούν οι αποφάσεις, αλλά την καλύπτει και όλας. Με δήλωση του ο Γενικός Διευθυντής της αστυνομίας Ιασίου στην τοπική εφημερίδα του Ιασίου 7est στις 27/11/08 και ενώ το άρθρο ξεκινάει με τίτλο ότι αναζητείται από την Interpol και ότι μέχρι τώρα δεν έχουν βρεθεί δηλώνει: "το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι ότι το παιδί είναι καλά και ασφαλές και κατανοούμε το δράμα της μητέρας". Πως απο την μια δεν ξέρουν τίποτα και απο την άλλη το παιδί είναι ασφαλές; Τι σημαίνει κατανοώ το δράμα της μητέρας; Αμέσως ακολουθεί δήλωση της δικηγόρου της:"είναι καλά και θα εμφανιστεί μόλις πετύχουμε δικαστική απόφαση που θα της δίνει την επιμέλεια" Τι παιχνίδι παίζεται με την δικηγόρο της και την αστυνομία; Η ίδια δικηγόρος όταν μιλήσαμε μετά απο πρωτοβουλία μου στις 27/11 μου είπε: "παραχώρησε την επιμέλεια αλλιώς δεν πρόκειται να ξαναδείς το παιδί". Όταν αντέδρασα σε αυτά τα λόγια με απείλησε λέγοντας "Πρόσεχε γιατί εδώ δεν είσαι στην χώρα σου είσαι στην Ρουμανία".

Η "περίεργη" συμπεριφορά της Ρουμανικής αστυνομίας επιβεβαιώνεται και απο άλλα γεγονότα. Απο τις αρχές Μαΐου έχω υποβάλλει εναντίον της γυναίκας μου δυο μηνύσεις για παραβίαση δικαστικών αποφάσεων  και οι οποίες όλως περιέργως βρίσκονται εδώ και 7 μήνες για διερεύνηση στο αστυνομικό τμήμα του χωριού της πρώην γυναίκας μου. Ακόμα τον Ιούνιο και Ιούλιο και ενώ πλέον ανέβαινα εβδομαδιαία στην Ρουμανία άρχισα να αντιμετωπίζω πρόβλημα στα σύνορα κατά την είσοδο και έξοδο μου. Κάθε φορά με παίρνανε σε άλλο δωμάτιο και με συμπεριφορά που θα άρμοζε μόνο σε τρομοκράτη μου κάνανε διάφορες ερωτήσεις ή με αφήνανε να περιμένω εκεί για 30λεπτα περίπου. Μετά απο συνεχή διαβήματα της Ελληνικής πρεσβείας και καταγγελίες των δικηγόρων μου η προσπάθεια τρομοκράτησης μου σταμάτησε, ενώ έμμεσα μου ζητήθηκε και συγγνώμη. Βέβαια τα αποτελέσματα της έρευνας για την τιμωρία των υπευθύνων δεν έχουν γίνει μέχρι τώρα γνωστά.

  Σημαντικό επίσης είναι οτι πλέον έχω κάθε λόγω να ανησυχώ σοβαρά για το παιδί διότι σε πρωτοσέλιδο της ίδιας εφημερίδας 7est στις 10/11/08 με μεγάλη φωτογραφία της κόρης μου η πρώην γυναίκα μου απειλεί οτι θα αυτοκτονήσει μαζί με το παιδί. Μπορείτε να φανταστείτε την κατάσταση ενός πατέρα που βλέπει σε πρωτοσέλιδο εφημερίδας την κόρη του και την απειλή αυτοκτονίας.

 

Σας ευχαριστώ, 
Απόστολος Σαλβάρας 

Δεν υπάρχουν σχόλια: