3 Δεκ 2007

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ: ‘Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ, Η ΜΑΧΗ ΜΟΥ’ ΤΟΥ ΝΤΑΝΙΕΛ ΜΠΑΛΑΒΟΥΑΝ


Balavoine - Mon fils, ma bataille
Uploaded by rommm


Ο τραγουδιστής DANIEL BALAVOINE γεννήθηκε το 1952 και σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια πτήσης στο Paris-Dakar που συμμετείχε για οθμανιστικούς λόγους το 1986.

Οταν χώρισε, αγωνίστηκε για τον γιο του και έγραψε το παρακάτω τραγούδι:

MON FILS MA BATAILLE (ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ)

ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ

Εφυγες προ καιρού

Τώρα

Σ'ακούω να ισοπεδώνεις τη ζωή μου

Κλαίγοντας

Εάν ήξερα ότι ένα πρωινό

Θα ήμουν εκεί, λασπωμένος, δικασμένος, στο εδώλιο Από τη σκιά ενός σώματος Που έσφιγγα τόσο συχνά Για ένα παιδί

Τους λες ότι η εργασία μου

Είναι αέρας

Και ότι δεν ξέρουμε τι θα απογίνω

Σε ένα χρόνο

Που νάξεραν ότι για σένα πριν

Ημουν ο καλύτερος τραγουδιστής από όλους Και για το λόγο αυτό Ηθελες ένα παιδί Να μεγαλώσει

ΡΕΦΡΕΝ

Οι δικαστές και οι Νόμοι

Δεν με φοβίζουν

Είναι ο γιος μου, η μάχη μου

Να μην έφευγε

Ω, Ω, Ω,

Θα τα σπάσω όλα

Εάν αγγίξετε

Το φρούτο των σωθικών μου

Να μην έφευγε

Και βέβαια εκείνη το κυοφόρησε

Αλλά

Εγώ του διαμόρφωσα τη ζωή σιγά-σιγά

Οτι θέλει να πει εναντίον μου, εκείνη

Δεν είναι τίποτα σε αντάλλαγμα ενός χαμόγελού εκείνου (του γιου) Οποια απουσία φταίει Και τίποτε δεν την δικαιολογεί Είναι το παιδί μου

ΡΕΦΡΕΝ


Δεν υπάρχουν σχόλια: